Jag har två frågor...

Hej hej jag har två frågor som jag tänker ställa till er. Mer som svarar ju mer kan jag kolla in/Bestämma om det ska hända :)

Fråga 1. - Tycker ni jag ska ha en tävling här på bloggen? (Jag har tänkt ut en pris i fall att det skulle bli)

Fråga 2. (Det kanske inte är en fråga precis) -Säg någon bra blogg eller din egen blogg som du vill att jag ska gå in på och kanske kommentera?

Ja där fick ni 2 frågor. Man kan svara t.ex såhär...

1. Och så skriver man vad man tycker.

2. Typ min favorit blogg heter.... Och om man har en blogg så kan man gärna skriva vad den heter t.ex Gå gärna in på min blogg den heter ....... Och kommentera gärna oxå..

Ja ja puss hejdå

Kom ihåg att kommentera :D


Kommentarer
Postat av: Lillplutten

Hej,



Svar1: Jaaaaaaaq!

Svar2: www.lomise.blogg.se & www.lillplutten.blogg.se

2011-05-03 @ 17:16:11

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0