Snart frukost sen till mormor och morfar..

Hej hej vaknade nyss eller ungefär kvart i tio och snart ska jag äta frukost. Och sen ska jag nog till mormor och morfar. Ja ja men jag kan berätta lite om i går.

Igår så började vi med att gå över till grannarna (På vänster sida om oss) Och så såg vi lite hockey och jag såg Smartare än en femteklassare. Ja men kring nio ungefär jag vi ut till grannarna mitt i mot dom var inte hemma men vi lånade deras eldplats (Eller vad man nu kallar det) Och då satt vi där en stund. Sen tog jag Edvin och Oskar våra cyklar och cyklade över älven (På bron såklart) och hälsade på några vi känner sen var vi där en stund jag var med Olivia. Ja men sen när vi varit där en stund då for vi tillbaka igen. Och när vi kom tillbaka då grillade vi korv marshmallows fläsk m.m. Det var jättegott. I slutet så lindade jag en filt omkring mig det var jääätte myysigt. Sen så kanske kring tolv gick jag hem och duschade och gjorde mig klar... Jag gick och la mig kanske kring kvart över tolv eller halv ett. Ja ja det var min gårdagskväll här kommer några bilder.......

Elden...

Vi grillade marshmallows..

Och korv (Ursäkta den dåliga bildkvaliten jag tog bilderna med mobilen och så var det ganska mörkt)

Elden igen....

Aa men nu ska jag gå och äta frukost så puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0