Bilderna sen fjällen :)

Heeeeeeeej :D Kom nyss hem från skolan och nu sitter jag och äter ett äpple var jäääääättehungrig för att det var inte nån god mat :/ Fast nu så funkar det att ladda upp bilderna igen så här som jag lovat kommer dom :D

Jag, min moster och min mormor var och plockade kantareller det här är några av dom :)

Vi förvällde dom :)

Jag och min moster bakade kubbar :)

Ett ljus :)

Kubbar ♥

Ett träd :)

Vaaaatten ;)
 
En bäck :)

Utsikten :)

Solen :D

En sten som såg ut att falla närsomhelst :) Man kunde krypa in under den :D

Har några fler bilder oxå men orkar inte lägga ut dom nu det får bli nån annan gång :) Hörs sen puss puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0