Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej ;)

Hej hej bloggen nu sitter jag och smsar med Evve :D Haha vilken humor vi har :) Ja men snart ska jag nog bege mig ut och lämna ut jultidningarna. Jag ska till Evve så fort hennes mamma kommit hem med pengarna ;) Sen i kväll ska jag nog till min moster <33

Jaaaa men igår var jag med Anna B på kvällen jag lockade hennes hår och sen så lockade hon mitt litegrann. Sen gjorde vi chokladpudding <333 Japp men nu ska jag se på några bloggar så hade bra :) Puss och kram <333

P.s. Gå in på Jennifers blogg Http://jjesse.blogg.se ;D <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer :)

Tack för att du länkade mejj!! =))

2011-10-26 @ 19:22:19
URL: http://jjesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0