Heeeeeeeeeeej ♥

Hej hej bloggen :)

Hann aldrig blogga nå igår hade fullt upp hela dan typ. Men jag har inte hunnit att blogga så mycket idag heller ingenting egentligen förrän nu :D Ja men nu håller jag på att fixa en ny
design så jag hoppas verkligen den blir bra ^^ Men vet inte om jag kommer lägga upp den än :)

Men igår då så slutade jag klockan ett och jag och Anna B tog bussen hem till mig och vi var hos mig och pluggade jag pluggade på min So-läxa jag hade förhör på idag och hon räknade lite matte sen gjorde vi lite andra saker oxå men sen så åt hon middag hos oss och sen for vi på Innebandyträningen det var den första för säsongen :) Jag tror nog att jag ska börja men vi får väl se ;)

Men asså i kväll ska jag väl inte göra så mycket tror jag :) Se lite tv kanske ;) Ja men längtar till på fredag ♥ Då ska jag till mormor och morfar och sova där till på söndag för mamma och pappa ska till Stockholm och hälsa på några som bor där och medans ska jag, Edvin och Molly fara till dom (Alltså mormor och morfar :D) Ja men nu ska jag spela dragon fly på min mobil så hade bra hörs sen :) Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0