Hej det var länge sen ;)

Hej hej bloggen ;) Har inte bloggat nå sedan i Onsdags. Förlåt förlåt förlåt ;( Men jag har inte haft jag har pluggat jättemkt för har myyycke läxor och sen har jag varit men kompisar m.m. Så det är därför jag inte hunnit. Men nyss så åt jag lunch jag åt varma mackor ;D Gott ♥ Japp men igår så hade jag och Evve myspys hemma hos mig vi såg på idol och åt chips, dipp, gurka, morötter, ostskruvar drack läsk m.m. Vi hade jättekul ♥ Ja men nu ska ni få några bilder på min nya sminknessesär och så har det ju snöat i natt och i morse :O Så några bilder från det oxå..

Min sminknessesär :D

Tihi :)

Snööö :D

Snö igen ;)

Snööö :)

Buskarna ^^

Våran boda ;D

Aa det var alla bilder tror jag ha de bra hörs sen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0