Hos mormor och morfar :D

Hej hej nu så är jag hos mormor och morfar och räknar lite matte för jag ska vara borta Torsdag och Fredag från skolan för jag ska till Umasjö på Onsdagkväll så jag räknar lite så jag slipper räkna när jag är borta :) Men iaf idag har jag inte hunnit blogga nå för jag slutade klockan tio över tre sen for jag hem sen efter ett tag ringde Anna B mig och jag for till henne och var där till klockan var kring halv sex då for jag hem ungefär sen åt jag middag och sen for jag typ hit var ute hos Molly ett tag oxå.. Hon hade börjat äta på en disktrasa :O Fast hon hade bara gnagt på den och lite så hoppas hon inte åt upp nåt :S Men iaf nu ska jag vara lite social och räkna lite matte oxå så ha en bra kväll hörs sen nån gång :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0