Kom nyss ut från duschen..

Hej :D
Jag vet att jag inte bloggat nå idag men jag har inte haft tid helt enkelt ;/ Men iaf kom nyss ut från duschen har varit på tennis softball träning :) Det var jättekul :D Haha jag och Evve (Iaf jag) höll på att skratta ihjäl oss :) Men nu ska ni få höra om min dag... Först så vaknade jag först sen så klädde jag på mig, åt frukost m.m Sen så for jag och såg när Edvin hade mini hockey cup/sammandrag :) Dom spelade 2 matcher och förlorade båda ^_^ Jag åt lunch där. Sen kring halv tre for vi hem jag fixade mina naglar jag filade dom, satte på nå lack grejs som ska göra så att naglarna håller bättre m.m. Sen såg jag tv en liiiiten stund. Och efter det tog jag på mig träningkläderna och sen klockan kvart i fem kom Evve och dom å hämtade upp och vi for på tennis softball träningen (Det är typ tennis med mjuk boll för er som inte visste det :P) Sen efter det så åt jag middag och sen så gick jag och duschade. Men i kväll så ska jag och Edvin ha mys framför teven och äta god saker för mamma och pappa är på bio och vi är hemma sjäälva :)

Pusshej ♥ //Ellen

P.s. Molly blir ett halvår idag. Grattis Molly ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0