Ser tv...

Hej hej nu sitter jag och ser tv och kom hem från skolan för ett tag sen :) Men iaf jag hann inte blogga så mycket igår hann bara lägga ut vem som vann tävlingen och det var Frida http://flimma.blogg.se :) Men iaf igår följde jag och Evve hem med Madde efter skolan och var där spela Sims och hade jättekul :D Sen kring tre halv fyra kom mamma och hämtade mig och jag for hem hann sitta vid datorn en liiten stund sen såg jag lite tv och sen kokade jag spagetti till middagen. Vi åt middag sen gick jag och duschade och sen klockan 18:30 så var jag på ljusparty hos Evelina och dom = Jättekul :) Vi fikade luktade på ljus jag beställde två ljussaker :) Jag kanske lägger ut bilder sen när dom kommer ;) Aa men nu ska jag gå ut och kolla hur Mollygumman har det puss och kram :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0