Tihi <333333333333333

Hej hej nu så sitter jag i mitt rum och lyssnar på lite musik och så :D Men idag hade vi lååångdag :( Fast dagen har varit väldigt chill ändå :) Efter skolan så följde Anna hem med mig ;) Kul kul kul ♥ Men igår var jag, Anna och Evve på byn på tjejkväll :D Jättekul jag köpte ett gelekit grejs som det kommer bilder på i slutet av inlägget :) Men ikväll så ska jag Evve och Anna ha en liten tjejkväll hemma hos mig jag och Anna har varit och hyrt film och köpt morötter, gurka, dipp m.m. Så det kommer bli jättekul hoppas jag :) Men här kommer bilden på vad köpte :)

Så ser det ut ja men nu ska jag äta middag hoppas ni får en bra kväll ;D

Kommentarer
Postat av: Evve

Hoppas det blir kul ;) + ÄLSKAR din blogg Pussisar och Kramisar! <3

2011-09-30 @ 18:07:21

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0