Lite allt möljigt ;)

Hej hej bloggen <3
Har inte hunnit blogga på ett tag men nu ska jag skriva ett inlägg om lite allt möljigt jag gjort dom senaste dagarna :)
 
I Lördags:
Så tog laget tåget till Kiruna som var typ en och en halv timme försenat ;( Vi skulle fara 6:27 men tog oss iväg kring åtta tror jag. Men vi kom oss i väg och spelade matchen mot Kiruna det blev oavgjort 2-2, sen spelade damerna (damlaget) också match mot Kirunas damer, dom förlorade med 0-8. Vi åt m.m. Sen kring sex eller sju på kvällen så åkte vi hem. Det var försenat även då, typ en halvtimme.
 
Igår:
När vi vaknade så var det sol och fint. Jag, Evve och Edvin bestämde oss för att fara till Lillstrand och bada. Vi packade matsäck och fika. Sen skjutsade pappa oss. När vi kom fram hade det blivit molnigt men vi strundade i det och badade ändå och efter ett tag blev det soligt igen ;) Sen hämtade Evves mamma oss och jag for hem snabbåt och sen till kiosken på Älvåkra och stå och sälja lite där med Agnes. Sen på kvällen för jag snabbt förbi min moster och vattnade lite.
 
Idag:
Har det inte hänt mycket än så länge blir nog att fara till mormor och morfar och måla klart en bom. Men nu blir det att ge denna sötnos lite mat<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0