Bilder sen året som gått :)

Januari:
Kollade tillbaka till arkivet, men verkade som att inget speciellt hände, jag tog massor av kort :) Min kamera var ny :)
 
Februari:
Jag fick träffa Viva för första gången<3
Och så fyllde jag 13 år :)
 
Mars:
Så var jag mycket med kompisar och tog kort :) T.ex jag och Olivia, jag och Anna och jag, Evve och Anna!
 
April:
Jag var i Umasjö på Påsklovet och den 30 April fyllde Molly 1 år!<3 Jag fick glasögon..
 
 
Maj:
Vi hade loppis i lekparken så jag och Anna var där och sålde saker :) Min moster fyllde år! Och jag packade och längtade för i Juni skulle vi fara till Kreta!
 
Juni:
Den 2 Juni for jag, Edvin, mamma och mormor till Kreta<3 Vi hade en helt fantasktisk resa! Sen var det examen och sommarlov<3 I slutet så var det P.S.G...
 
Juli:
1 Juli hade p.s.g spelats klart, vi åkte ut i kvartsfinalen mot Sävar, men vi var jätteduktiga!<3 Jag njöt av sommarlovet och vi for på semester till Stora Sjöfallet och så klämde jag tummen i bildörren :(
 
 
Augusti:
Vi for till Byske med trevligt folk :) Jag var mycket med kompisar och försökte njuta innan skolan skulle börja om...
 
 
September:
Livet rullade på och jag gjorde mycket men inte något speciellt ni får några bilder :)
 
Oktober:
Mamma fyllde 40 år, vinterns första snö kom :)
 
November:
Redigerade och fixade bilder, några la jag ut på bloggen :) Evve fyllde år ;D
 
December:
Jag och Evve var på Luleåhockey 2 gånger :) Vi firade Kjell i efterskott, han fyllde egentligen år i November. Jag tog fina julbilder och längtade grymt mycket till julen :) Sen var det jul och jag fick jättemånga fina saker<3333
 
 
Hoppas ni tyckte om det här inlägget! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0