Min användare jippi!

Hej hej :) För det första, min användare funkar igen ;D Jag bad pappa om lösenordet och fick det ;) 1234 var det, åååh att jag inte testade det hade testat typ allt annat utom det ;P
 
För det andra, i slutet av inlägget ska jag lägga ut några bilder sen middagen förra helgen då min släkt var här. Igår kunde jag inte ta några kort, min kamera hade slut ström ^^
 
För det tredje, hmm.. Idag ska jag nog fara till Luleå och se Edvin spela match, vi får väl se om Evve vill följa eller inte ;o MIddagen igår var supertrevligt, jättegod mat och allt var så perfekt! <3
Ljuuus fick det bli :) Kommer mågra egopics sen under dagen så håll ut!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0