Snart vidare..

Hej igen ;) Har precis kommit hem från pulkpacken, jag, Edvin, Hugo och Petter har åkt bob, madrass, trickskidor m.m. Det var jättekul<33 Okej, igår var det julafton och jag fick massa fint<33 Orkar inte skriva allt för jag skriver från min och Edvins iPad 4 som vi fick igår av mamma och pappa! Tack så jättejättejättemycket ;D Älskar er återigen<33 Ni får en bild på mig som jag tog igår kväll, det är det skalet vi fick till ;) Nu snart ska vi äta lunch och sen ska vi åka vidare till Umasjö där vi kommer fira "jul" igen ;) Bloggar mer när jag får tid hörs!


Kommentarer
Postat av: madde nilsson

den klänningen måste du bära oftare den var jätte snygg på dig passar pörfekt =)

Svar: Tack<3 Ska ha den på nyår också och kanske om det blir någon annan fest? :)<3
Ellen Lundberg

2012-12-30 @ 02:26:28
URL: http://maddesid.blogg.se

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0