Bilder från min födelsedag<33

Hej hej Evve for nyss hem :( Vi gjorde kladdkaka och den blev jäättegod :) Nu så sitter jag och ser Familjen Annorlunda :D Men iaf så ska ni få bilderna sen min födelsedag nuu ♥ Först på fika m.m. Och sen på vad jag fick ;)


1. 4 tröjor ♥ (Av mamma och pappa)
2. Kamerastativ ♥ (Av mormor och morfar)
3. Blomma och slalomhjälm ♥ (Av farmor och farfar)
4. Ett par jättemysiga tofflor ♥ (Av mormor och morfar)
5. Långspegel ♥ (Av Sara och Kjell)
6. Skrivbordslampa ♥ (Av mormor och morfar)
7. Ziperall ♥ (Av mamma och pappa)
8. Ett wii spel och en film ♥ (Av mamma och pappa)
9. Mysig morgonrock ♥ (Av Sara och Kjell)
10. Snowboard ♥ (Av mamma och pappa)
11. Defrizzerspray och volumespray ♥ (Av mormor och morfar) Och volumepulver och ett kit med nagellack, läppstift och mascara ♥ (Av mamma och pappa)
12. 2 Blockljus ♥ (Av Edvin)

Det var typ de jag fick. Just det jag fick en skoteroverall oxå. Jaja men nu börjar Familjen Annorlunda om ha det bra :) Puss och kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0