En vecka kvar :)

Hej :) Idag har vi haft Ma-prov på skolan. Det gick väl hyfsat bra hoppas jag. Den sista var svår var nära på att hoppa över den men då så fick jag nån idé och skrev nå och blablabla.. Vi får väl se hur det gick sen :D Och vet ni vad?? Jag fyller år om en vecka ;D

Igår var jag ju hundvakt till söööta Viva ♥ Hon var jäättesöt. Egentligen skulle jag fara till mormor och morfar och vara där. Men så blev det inte riktigt. Ni ska få höra ;) Jag och mormor hämtade Viva hos Gunnel, sen gick vi hem till mig (Vi fick hem henne till slut vi var tvungna att muta henne med hundgodis och bära henne litegrann) Vi var hemma hos mig kring klockan sju/kvart över sju nån gång. Vi skulle försöka hinna hem innan Edvin skulle på hockeyträning så att han skulle hinna träffa henne. Men det gick hann vi inte och i fall vi skulle farit till mormor och morfar så skulle Edvin säkert sovit när vi kom hem. Så vi var hemma hos mig hela tiden. Tills Edvin kom hem kring halv nio. Och när han fått träffa henne så for mormor och morfar hem med henne. Här har ni några bilder på Viva :)


Visst är hon söt?? Ha det bra Puss och Kram //Ellen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0