Hemma från träningen = Nu duschen ;D

Hej hej kom precis hem från träningen så nu ska jag duscha och sen mysa ner mig i soffan och se på tv<33 I morgon så ska jag och Evve köpa godis efter skolan för då har vi båda haft godislöfte i en månad fastän vi båda har haft brorsor som läskat oss -.- Och så sen på kvällen så ska vi äta godis och lite sånt. Kommer säkert bli jättekul ♥ Men det var typ det jag ville säga så ni vet att det inte blir någon bloggning förrän jag kommer hem. Ha det bra hejdåå ;D


Kommentarer
Postat av: linnéa - fotoblogg

Hej!

Vinnaren av månadens bild finns nu uppe på bloggen!

Kika in och se vem det blev! :)

2012-02-02 @ 20:46:19
URL: http://linnealinneaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0