Idag, igår och i förrgår ;)

Hej hej har varit lite dålig uppdatering men nu så kommer ett lååååångt inlägg ^^ Om dom senaste dagarna.

Lördag: (Kväll)
Vi hade främmande hos mormor och morfar och hade jättetrevligt. Vi spelade ryktet går och jag var med söt Lina ♥ Här har ni några bilder ;)




Söndag:
Från 11 til 14 var jag i Kanis var med Agnes och Anna. Vi hade jättekul. Sen var jag tvungen hem för klockan 15 var det fotbollsträning till 17 sen direkt efter det var de tennis från 17 till 18 sen så hämtade mormor och morfar mig och jag for till dom åt middag och lite sånt.

Måndag: (Idag)
Jag for till skolan som vanligt på morgonen. I slutet av dan från 13 (Ungefär) till 15:30 så hade vi profil ;D Jag har Kanis slalom jääättekuul jag och Evve åkte en jääätterolig skogsbana :)

Aa det var de nu ska jag hitta på nå så ha det bra så länge :) Puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0