Bilder sen Luleå mot Skellefteå matchen ;)

Hej alla bloggläsare♥ Hoppas ni haft en bra dag för det har jag haft. Idag har jag först varit med Evve ett tag (Vi byggde på våran snökoja) Sen har jag gått till min moster och hennes kille och varit där och då var även Kjells kompis Jesper där så då hade vi snöbollkrig inne ^^ Det var så kuuuuuuuuul ♥ Dom har snöbollar som är gjorda av typ bomull som vi kastade på varann.

Ja men igår var jag ju och såg Luleå mot Skellefteå och Luleå vann♥ Efter straffar ;D Här har ni nåra bilder...





Sådärja ;) Sista bilden är när dom tackar Luleåklacken (Apberget) För att dom typ hejat så bra?? Ja men ha det bra. Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0