Hej hej bloggen ;D

Idag har jag varit i Luleå och sett Edvin spela hockeymatch. Dom förlorade med 2-4. Jag köpte ett par nya innegympaskor oxå. Sen for vi hem och klockan tre var det träning. Fotboll 15-17 sen tennis softball 17-18. Alltså tre timmars träning. Men i morgon är det skola igen -.- Fast det som är bra är att vi har profil jag har Kanis för er som inte visste det. Vet inte om jag ska åka slalom eller snowboard. Vi får väl se ;) Puss och kram<33

Bild från Weheartit (Sitter vid familjens gemensamma dator och inte min egna så har ingen bra bild)

Kommentarer
Postat av: Petra

sv: jag har en canon eos 5d mark II. :)

2012-01-23 @ 21:51:47
URL: http://petras.blogg.se/

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0