Ajaj :(

Åt precis middag, grillad kyckling med pommes frites ;) Idag var jag först på knalledagen och sedan för jag till vårdcentralen och kolla till min tumme/tumled pga att Edvin råkade stänga bildörren på min tumme :( Gjorde jättejättejättejätteont :'( Det hände igår så då kylde jag den först med en iskall öl och sen lindade jag den. Sen idag for vi till vårdcentralen då, så dom kände och klämde litegrann på tummen och fingrarna. Röngten var stängd för personalen där var på semester (?) eller nåt sånt. Så då hade vi två val. Ena valet var att vi skulle fara till sunderbyn och röngta den (och vi skulle vara där några timmar och vänta och vänta) Eller att han (doktorn) skulle linda om det med bandage och sen om jag hade lika ont så skulle jag komma tillbaka och röngta den på måndag då pesonalen var tillbaka ;) Så då valde vi det andra alternativet. Så såhär ser min hand ut nu :O
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0