Jag lever ;)

Hej hej bloggen ;) Det var länge sedan, har haft det fullt upp. Nu är jag iaf i stugan mamma, pappa och Edvin är ute och fiskar medans jag är inne och ser på tv :D Men när jag är här så hinner jag inte blogga lika mycket som hemma för att det är jobbigt att ta fram datorn och allt det där, sen så har vi ofta främmande m.m. Och jag vill ju umgås med dom oxå ;) Men nu till en sak son jag tycker som jag inte tycker om och gör mig lite ledsen så jag kanske inte bloggar lika mycket. Det är att jag fått 6 tråkiga kommentarer där det står dumma saker om mig. Så jag skulle bli jätteglad om nån skulle kommentera något snällt för nu känns det verkligen inte som om det är nån idé att blogga..
(Bildbrist) Tar en liten bloggpaus i max en vecka men ni lär ju märka när jag kommer tillbaka :) Puss<3

Kommentarer
Postat av: anna berggren

hej!
jag tycker verkligen synd om dig som har fått dumma komentarer så jag tänckte att skrive en bra och fin kommentar :)
jag tycker att du är världens bästa kompis och du är verkiligen omntenksam och byr dig om alla i alla fall om mig men jag vet att du bryr dig om alla. men jag får hoppas att ingen mer skriver nå mer dumma komentarer (för om dom gör det så ska jag personligen gå och pratta med doms föräldrar):):) men jag hoppas vi ses snatr många pussar och kramar av din vän anna.berggren <3<3

Svar: Tack det värmer verkligen att läsa din kommentar<3 Vi ses i kväll och vi kommer få det såååå kul hoppas jag<333 Puss och kram till dig oxå ;)<3
Ellen Lundberg

2012-07-11 @ 23:45:37

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0