Dag 14 -Bilder på mina älskade djur<3

Kollade tillbaka i tiden och såg att jag helt glömt bort att göra dagarna. Iaf här kommer dag nummer 14 mina älskade djur<3 ;)
Här har vi våran Viva<3 Hon är en bichon havanais som älskar barn och att busa med mig och Edvin ;) I bland när hon inte vill gå på grus så brukar hon bli halt, en liten lustig typ fast hon är jättesnäll ♥. Hon skäller typ aldrig bara när jag eller Edvin kommer, då blir hon så glad ^^ Hon är duktig på trix, typ sitt, vacker tass, ligg, stanna och dansa ;) Båda bilderna är tagna för kanske 2 veckor sen ;)
Sen Molly min alldeles egna sötnos<3 Hon är en lejonhuvad dvärgvädurs blandning ;) Sen på vintern så får hon som en lejonman runt huvudet (som ni ser på första bilden) 1:a bilden är tagen typ för nån vecka sen och den andra bilden nån dag efter vi hämtat henne :D Hon är en typ som gillar när folk kommer och kliar henne i pannan, då njuter hon ♥
 
Sådärja det var lite kort information om dom båda. Ha det bra nu ska jag äta och sedan på match mot Gammelstad. Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0