15 Dagar :)

Tänkte göra en sån där 15 dagars lista som dom flest gör nu :)

Dag 1: Bild på mig och lite kort information.
Dag 2: En bild på mig när jag var liten.
Dag 3: Nytagen bild.
Dag 4: Det smink jag använder mest.
Dag 5: En/flera bilder på mig och mina bästavänner.
Dag 6: 30:de bilden tagen med min Webbkamera.
Dag 7: 155:de bilden tagen med min Webbkamera.
Dag 8: Bild på senaste personen (Eller liknande) Jag pussade.
Dag 9: Bild på min säng.
Dag 10: Bild på den sak/person som sitter närmast mig just nu.
Dag 11: Min kamerautrustning.
Dag 12: Det här har jag på mig just nu.
Dag 13: Min profilbild på facebook.
Dag 14: Bilder på mina älskade djur.
Dag 15: Årets skolkort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0