Dagens outfit :D

Hej alla :)
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra jag ville vara med Evve men då skulle hon bort så då kanske jag går och hämtar Viva ;D Men vi får väl se. I kväll kanske vi far till fjällen (Umasjö) det beror på om vi ha någon bil för jag ska dit med mormor och morfar och nån har slagit sönder en ruta i deras bil så det är glassplitter i hela baksätet. Men vi får väl se :) Men jag tar nog med min dator till fjällen men det kanske inte blir så mycket bloggning. Kommer INTE kunna blogga varje dag. Vi kommer hem på Onsdag tror jag? Jaja men det lär ni ju märka. Ni får en bild på dagens outfit :)

Adidaskofta-Turkiet ♥
Svarta tights-Gina tricot
Vitt linne-JC
Vita sockar-Vet inte

Det var de nu måste jag gå hejdå ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0