Några bilder från fjällen :)

Hej allihop <3
Det var ett tags sen. Eller tja några dar sen :) Har varit i fjällen. Kul har vi haft :) Träffade även Alva och Alice asså omg så kuul vi hade ♥♥♥ Vi åkte slalom i Tärnaby och det MÅSTE vi göra om ♥ (För er som är nya och inte läst min blogg så länge så är Alva och Alice några som vi träffade förra året när vi var i Turkiet ♥ Jag och Alva har brevväxlat och hållit kontakten med Facebook och Skype, dom har stuga i Tärnaby och vi i Umasjö det är ungefär 40 minuter i mellan?) Vi kanske ska träffas till påsk oxå. Hoppas det iaf! Jaja men ni kan få några bilder. Dom som är märkt med Foto by.....blabla är taget med systemkameran och dom andra med mobilen. Har inte hunnit ta så jättemånga kort men några iaf ;D (Dom med systemkameran är typ tagna i bilen påväg dit och dom som är tagna med mobilen är tagna när jag och Edvin, mormor och morfar var och åkte slalom i Hemavan :)




Det där var några systemkamerabilder nu dags för mobilbilder :)





Nu ska jag fara till Evve ha en bra kväll så hörs vi sen :D

Kommentarer
Postat av: IMAGONS - Hobbyfotograf (Wilma Hernström)

Snygga bilder!

2012-03-10 @ 15:34:14
URL: http://imagons.blogg.se/

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0