Hemmaaaaaaaaaaaa ;)

Hej hej bloggen ;)

Kom hem från Mavas igår kring 16:45-17:15 då satt jag vid datorn i typ 5 minuter och kollade Facebook och några bloggar. Sen skyndade jag mig in i duschen (Skönt att få ha toalett, avlopp, dusch och rinnande vatten igen :D Det finns inte i Mavas) Jaja men sen skyndade jag mig att äta åt jätte jätte lite sen tog jag på mig min sköna nya fotbollsdress och skyndade mig till fotbollsplan vi hade fotbollsträning sen skulle vi sova över i ishallens klubbrum. Med mat och lekar på kvällen sen idag så skulle vi först ha fotbollsträning kvart över nio sen klockan 11 spela match mot pojkar 00. Och sen i kväll vara typ bollkallar för nån fotbollsmatch. Vi skulle ha ett fotbollsläger om man säger så ;) Men jag är sjuk jättemycket hosta med pågränsen till feber så jag fick inte träna men var där och kollade och var där på kvällen till cirka halv elva. Jag fick inte sova över heller för på kvällen hostar jag MYCKET!!

Jaja men kanske far och kollar när dom spelar mot pojkarna om jag orkar. Sen i kväll ska jag på kalas hos min moster hon fyller år i morgon men ville bli firad idag<3. Hoppas ni får en bra dag. Puss och kram //Ellen ;)

(Bildbrist ni får bilderna från Mavas mest troligt i morgon)


Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0