Kom nyss hem från en jobbig träning..

Som ni ser på rubriken så kom jag nyss hem ;) Har inte så mycket att säga men tänkte berätta lite om morgondagen ;) I morgon så slutar vi 12:45 i stället för 15:10 så efter skolan så cyklar jag hem. Sen bakar jag nog kärleksmums, och sen kommer Anna mest troligt hit. Egentligen skulle Evve komma hit men hon skulle till sin mormor. Så efter Anna varit i Luleå så kommer hon nog hit och solar med mig :D (om det nu blir 25 grader i morgon och sol som flera säger) ;D

(Bild sen min, Evves och Annas fotostund<3)


Kommentarer
Postat av: AMANDA ESBERG - SÖDERMANLANDS STÖRSTA UNGDOMSBLOGG

Eftersom du är med i någon utav mina tidigare tävlingar tänkte jag tipsa om en ny grrryyym tävling som jag precis drog igång. Drar två vinnare som vinner en sjukt spännande & fräsch upplevelse, fiskpredikyr!

Vad gärna med. puss



http://aamandaesberg.blogg.se/2012/may/tavling-fiskpredikyr.html#comment

2012-05-24 @ 22:24:02
URL: http://aamandaesberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0