Tandläkaren..

Igår när jag skrev inlägget så glömde jag helt bort att jag skulle till tandläkaren ^^ Men jag kom på det senare på kvällen som tur var ;) Och det gick bra.

Slutade klockan ett idag så jag cyklade hem var hemma kring kvart över ett. Sen tömde jag Mollys bajslåda >.< (Hehe) Sen satte jag ut Molly i hagen och gick en promenad med Viva ;) Satte in Molly i buren igen och sen gick in med Viva. Rostade en macka slog igång tv:n (hann typ se en minut) sen var klockan tjugo i två jag cyklade till tandläkaren kring kvart i två, för jag skulle vara där klockan två :)

I kväll blir det att fara på träningen klockan halv åtta till nio men bloggar säkert lite mer innan det<3

(Är på familjens gemensamma datorn så har ingen bra bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0