Till farmor och farfar ;)

Hej ;) Nu så väntar jag och mamma på att Edvin och pappa ska komma hem från Arjeplog, Edvin har varit där och spelat fotbolls match :) Dom vann med 2-1 och Edvin gjorde det avgörande målet. När dom kommer så ska vi fara till farmor och farfar och äta middag. 

Idag på loppisen gick det ganska bra ;) Jag och mamma sålde kanske för 700 om man inte räknar med växelpengarna. Jag sålde lite korv och fika och små saker. Och sen så har jag och Anna solat lite och varit och köpt glass m.m. Men vet ni vad som är konstigt? Jag har typ suttit snett när jag sålt saker så på vänster sida är jag röd på låret, armen och halva halsen. Skuumt! Fast det är väl bra att jag fått lite färg ;D

Ni ser det ljusare ovala partiet på min arm?? Det var typ fyra år sedan som jag brände mig på en glödlampa där (ganska rejält) och jag har aldrig sett det på jättelänge förrän nu? Förra året så märkte jag det inte alls, men jag får väl hoppas på att det inte syns senare ;) Jaja nu kommer dom nog snart så hejdå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0