Varit med Evve och Anna idag ;)

Hej hej bloggen. Idag så var jag först med Evve hemma hos mig och vi bakade lite (bilder längst ner i inlägget) Typ godismuffins heter det. Sen när vi var klara så ringde Anna och hon kom och var med oss. Vi har typ fikat, pratat och sett på film. Anna for hem kring kvart i fem och Evve for hem kring tjugo i sex. Nu blir det nog att äta lite och sen kanske fara till lite fint folk och ha trevligt. Hoppas ni får en fortsatt bra dag. Puss<3

Dom bakade vi. Fast denna bild tog jag när jag och Olivia bakade de<3


Kommentarer
Postat av: IMAGONS - Hobbyfotograf

guud, vad gott det ser ut! såna måste jag baka snart! :)

2012-05-18 @ 17:55:54
URL: http://imagons.blogg.se/

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0