Elgiganten, köat 4 timmar (-.-), fotbollsavslutning och massa mer<33

Heej :)
Idag så var jag, min moster och mormor i Piteå på elgigatens brandrea! Jag ville förstås köpa något jättebra och sånt. (En iPad) Men till och med jag kunde räkna ut att dom skulle ta slut först.. För det var ju 50 % på allt! Och vi kom dit kring halv tio (det skulle öppna tio). Och kön var oändlig!! Vi stod i kö i 4 timmar -.- Aa sen kom vi äntligen in ;)) Köpte en extern hårddisk :D Typ en sak då jag kan spara alla mina bilder på och sånt :) (Sen köpte min mormor nånting och min moster en diskmaskin, tvättmaskin osv)
Den kostade 545:- (Egentligen 1090:-) (Jag är jättenöjd för nu är det större risk att mina bilder inte försvinner för jag kan göra en backup fast vad är det??)
 
Sen ikväll så har vi haft fotbollsavslutning :) Först var det midnightbowling och sen var vi på tresco och åt pizza<33 Jättekul! Sen for vi till mormor och morfar lite och sen for vi hem! Gaash har fått tillbaka mina nässelutslag kliar svinmyckee!! ;(( Jaja ska se på tv nu vi höres<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0