Frukost nuu :)

Har precis vaknat, nu ska jag väl äta frukost :) Och sen blir det väl att fara till ishallen?
Iaf igår gick det inte sådär jättebra för Edvins lag dom förlorade alla matcherna ^^ Hoppas det går bättre på matchen dom har klockan ett!
 
Aa men jag var med Anna och Tindra (hon är jättesööööt<33) Först var vi ett liitet tag i ishallen, sen gick vi till nya skolan och lekte :) Sen tog vi henne i barnvagnen och gick till coop, vi tänkte köpa korv men köpte en risifrutti och en liten påse med ostkrokar, jag köpte även en 6 kronors choklad ;D Sen så gick vi tillbaka till ishallen och åt Tindra fick äta lite. Sen såg vi väl typ matchen... Jag for hem till min och Anna till sig (Med Tindra förstås). Sen for ja till Anna ett tag, vi badade T och sen for jag och åt middag på Heart to Heart<3 Mums jag åt friterad kyckling. Jättegott<3 Sen for jag tillbaka till Anna för hon skulle vara själv hemma så jag skulle hjälpa henne :) Vi for och köpte chips och dipp och sedan hade vi en riktig myskväll<3 Vi hade jättekul och jag trodde inte jag skulle kunna sluta skratta där när T hade somnat hon var så söööt<3
 
Aa det var lite vad jag gjorde igår kväll hade jääättttteeeekuuuul!<33 Jaja nu måste jag skynda på hörs sen pusspuss!!<3
Fotograf: Jag<3
Kamera: Nikon D3100<3
Modell: Lööööv :)
 
Tog bilderna under elevens val i fredags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0