Ishallen senare idag dåå<33 +Dagens outfit ;)

Hej hej jag stannade hemma första matchen ;) Sov ut lite kanske till kvart i nio (?) Sen gick jag upp såg lite på tv sen gick jag och duschade, klädde på mig och sen satte mig vid datorn :)
 
Aa nu ska jag nog äta frukost, sen plocka ur diskmaskinen och efter det kommer nog mamma, pappa och Edvin hem från första matchen :) Då får jag höra hur det gick! Aa sen ska jag nog se på matcherna dom har kvar ;D Tror en är kring två och den andra kring sju? Ni får en outfit och kanske senare ikväll lägger jag ut några bilder sen igår bra elevens val om ni vill?
Svarta jeans-H&M ;)
Vitt linne-JC ;)
Hockeytröja<3-Vetinte ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0