Haft en grymt bra kväll med diig Evve tjejen<333333

Hejsan svejsan bloggen! I kväll har jag varit med Evve och Viva och myst på<3 Sett på bra program på tv4play! Ätit gott och bara haft det allmänt trevligt ;) Nu ska jag mysa ner mig i soffan och se på något bra teve-program i väntan på att någon ska komma hem. Haha hittade några gamla och nya bilder hoppas ni uppskattar det<3 Från Examen under några olika år ;D
Examen 2010 ♥
Examen 2011 ♥
Examen 2012 ♥
 
Liiiite har man ju som förändras ^^ http://lillpluttens.blogg.se ;) Älskar dej tjejen<33 Vi har varit vänner i snart 10 år och jag vet inte vad jag skulle gjort utan mig. Vi har alltid sagt att den om något skulle hända våra föräldrar så skulle vi flytta in hos varandra<333

Kommentarer
Postat av: Evevevevevveevveve.

Nejmenherregud. Fuckno. Ser ut som.. Jagvetitvad.

Men smsa mig när du kommer hem från LULÄÄÄÄÄÄÄÄ.

Svar: Duuuuuuuuuu är ju söööööööööt<333333 ;)
Ellen Lundberg

2012-09-29 @ 15:23:57
URL: http://lillpluttens.blogg.se

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0