Heeej ;)

Direkt efter skolan så for jag och joggade ett varv på elljusspåret ;) Känner mig duktig! Efter det duschade jag och åt middag. Edvin, mamma och pappa är på utvecklingssamtal så jag är hemma själv och chillar ♥ I morgon är det skolfoto hoppas jag inte ser ut som en apa... Vet vad jag ska ha på mig och trooor jag vet hur jag ska ha håret ;D Bilder får ni förhoppningsvis också senare ;) Sen har jag inte så mycket mer att säga. Bloggar mer senare puss<33
Aaaaaw Jag och Evve för "några" år sedan<33 Hoppas du inte hatar mig nu Evve ^^

Kommentarer
Postat av: Evveeeeeeeeeeeeeee.

*Garvar*

Åååh..Jag dör.. SÅÅ BJUTIFUUL!*! ;***

Svar: Hahahaha viissst är vi fina <33
Ellen Lundberg

2012-09-24 @ 18:09:02
URL: http://lillpluttens.blogg.se
Postat av: Anonym

ni är jätte söta

Svar: Tack så mkt<3 ;)
Ellen Lundberg

2012-09-24 @ 20:56:21

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0