Senare än väntat :)

Blev lite senare än väntat, med detta inlägg ^^ Ska berätta lite kort om min dag.
När jag kommit till skolan hade jag vanliga tråkiga lektioner men det som var superbra, var att Monikas pappa hade varit nånstans (minns inte var men tror det var något land nära Tyskland eller?) Men då hade han med sig Milka<3 Som då Monika skulle bjuda mig, Madde och Evve på ;) En vit choklad med nötter och en ljus choklad! Det var såååååååååå goooott ♥ Tack så jättemycket!!
Tummen upp för Milka kossan!<33
Sen efter idrotten som slutade 14:15 cyklade jag hem fixade med några grejer! Och kollade facebook där jag fann detta..
Utelåst, frusen, hungrig och kissnödig. Kan det bli värre? Jo, det regnar.
 
Jag sms:ar Evve direkt! Frågar om hon fortfarande var det, och så var det ;( Jag sms:ar att hon ska komma hit nuuu!! Vilket hon som tur var gör :D Så jag bjöd henne på nudlar, varm choklad och hon får gosa in sig i en filt :) Sen strax efter fyra hade det kommit hem någon så då for hon också. Hoppas du mår bra nu<3
Det var typ det som hänt hittils! Ska kolla igenom nå läx grejs nu :((( Men vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0