God morgon allihopa! :)

Inatt så har vi sovit hemma, mormor och morfar var på nån middag med övernattning? Så farmor kom hit och sov med oss, myyys!<3 Idag så är det fotboll som står på schemat :) Match klockan 16 i Arvidsjaur!
Har på mig en "mysoutfit" idag <3 Fram till jag ska ta på mig matchkläder! Det är ju jätteskönt ute ♥
 
Bloggade ju typ inget riktigt inlägg igår, hade sovit hos mormor och morfar, var ute lite på förmiddagen, sen vart det jäättevarmt så jag, Edvin och mormor for till Lillstrand så jag och Edvin kunde kyla ner oss litegrann! :) Sen byggde vi en agility-bana till Viva innan det var dags att fara hem och äta lunch :D
 
Sen hade vi en myys kväll m.m. Här hemma :) Vi bakade muffins var hos grannarna snett imot m.m. :D Kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0