HejHej!

Igår morse så kom jag hem! Kring 5 på morgonen anlände tåget på Älvsbyns tågstation :) Vi hade vanlig sittvagn på vägen hem så det blev inte lika lätt att sova ^^ Men några timmar sov jag! Och sen när jag kom hem sov jag från typ halv sex till halv tio :D
Sen hade jag fullt upp hela dagen igår! For till Sara och Kjell, även Signar strax efter att jag hade vaknat! Eller kanske for dit kring elva! Jag och Viva gick dit för att sedan följa med dom till kyrkan och se på när kungen och drottningen kom dit :D
När vi sett det for jag till Sara och Kjell igen ett tag! Och sen for jag och Anna och åt middag på Heart To Heart goooott!<3 Och så var jag med henne på kvällen också :)
 
Var en jätterolig dag! Och nu är det snart skola igen :(((( Vill inteee!! Sommarlovet borde inte gå så himla fort jämt!!
 
Men mitt sommarlovet har varit fantastiskt kul! Varit på semester, och varit med världens bästa kompisar Evve och Anna, även med världens bästa släkt! :* Puss och kram på er alla som gjort mitt sommarlov fantastiskt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0