Bilder sen annandag jul<3

Några bilder sen annandagsjul, som tradition så är vi alltid hos mormor och morfar :D Vi äter suupergod mat och sedan fixar mormor m.fl en "skattjakt" eller vi kan kalla det en lappjakt :) Skriver lappar som göms och vi ska hitta lapp efter lapp tills vi finner paketet <3 Brukar vara ungefär 5-7 lappar! Haha, det är lika kuul vaarje gåång ♥ :* Och jag längtar till det varje år^^ I år var priset (paketen) mina i torktumlaren ;) Jag fick i mitt paket, 2 victoria's secret body mist och en hand & body cream♥ Jag är suuuper glad! Sen i det andra så gömde det sig ett par touchhandskar och en bok<3 
Det är lite bilder och vad som brukar hända på min annandag :) Puss /Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0