Hej :D

Har inte hunnit blogga nå idag ^^ Kom hem från skolan, var hemma ett litet tag och åt. Sen ringde min moster och frågade om jag ville följa på byn för hon behövde lite råd inför julklappsinköp<3 Så det var riktigt trevligt! Sen kom även Kjell :) Sara och Kjell stannade och handlade, medans jag gick hem med Signar och myste<3 Det gick suuperbra ♥
 Dagen på skolan idag var chill :D Slutade 13:15 Hade bara en riktig lektion då vi även hade brandövning! Så elevens val från cirka 8:10-11, men vi spelade upp vår teater och sedan när vi var klar klockan tio så skulle vi inte börja om förrän 12:25 :D Så vi for hem till Madde och såg film samt åt lite! Kuul :)

Nu ska jag nog se lite på youtube m.m. Och klockan 20:45 så är det hockeyträning :D Yeey!<3 Kraam :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0