HELA MITT 2013!!♥ Januari-Mars :)

Tänkte göra ett likadant inlägg som förra året det finns häär. Lite om året som gått :D Men denna gång med 2013 istället för 2012! Jag kommer lägga ut det i delar. Så här är Del 1 :) Januari till Mars!
 
Januari:
Jag var och bodde på hotell i Skellefteå, jag och Anna sminkade oss väldigt fint♥ haha, jag klippte mig, bakade, tog mycket fina kort ute i snön♥, vi köpte en ny soffa :D Jag och Evve gjorde våra fredagsvloggar :) Som det tyvärr inte blivit någon av på länge :( 
 
 
Februari:
Jag var ute och tog snöbilder på Molly♥ Jag bakade kärleksmums samt småkakor och bjöd klassen under min redovisning! Det blev riktigt lyckat<3 Gjorde alla ♥-ans dags naglar :D Evve fick följa med till vår stuga, det var en suuperkul dag, många fastkörningar och en dag jag ska behålla i mitt minne länge! Jag räknade ner, det närmade sig min födelsedag.. Jag hade fest för mina bästa vänner och det blev väldigt lyckat och kuul!! ♥ JAG FYLLDE ÅÅR!! Anna hade sovit över, såå vi for till stan och shoppade. Blev en annorlunda födelsedag, men det var kuul ändå ;D Söt Viva♥ Jag följde även med Lina till Sunderbyn under sportlovet, och det var väldigt kul :) Vi lekte bl.a. i Lekterapin! <3
 
Mars: 
Vi var i stugan, hade främmande, bl.a Anna med familj kom :) Riktigt kul! Jag bakde Drottningtårta, för mormor, morfar, Sara och Kjell firade mig i efterskott :D Jag och Evve tog mycket kort, och var med varandra♥ Jag var med i Matte-tävlingen och jag kom 3:A!! Omg, det trodde jag verkligen inte. För det var jättesvårt. Men jag är jäätteglad för det, och vi blev bjudna på tårta<3 Jag och Evve gjorde Cola Mentos fontän för första gången ^^ Sen tog jag lite bilder som nu är i min header! ;)
 
Delar upp det i olika inlägg, för att annars blir det aaaslångt!! Och det tar jättelänge att skriva.. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0