Lördaag :D

Haha kom just på att det är lördag idag! ;) Har precis gjort mig klar, för att ikväll kring sex tiden såå får vi middagsfrämmande. Annelie, Anders, Johan och Lina <3 Såå kul och mysigt! :) Har precis fixat efterrätten också, så jag är klar med det som jag måste göra i alla fall. Har ju även (äntligen, enligt mina föräldrar.. Tråkigt enligt mig..) Plockat undan alla mina julklappar ^^ Har haft dom uppradade på golvet :D Såå kul att se allaa dom suuuperfina sakerna juuu
Hahaha ^^ Tummen upp för det :D
 
Min Haul laddas upp :) Hade faktiskt fått en fråga om jag kunde ladda upp den! Kramis <3
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

har vidion laddas upp än???

Svar: Förlåt! Vet inte. Har främmande. Lina är bääst ❤️ #hahabloggrape :) Men den kommer imorgon :)
Ellen Lundberg

2013-12-28 @ 21:06:44

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0