Min daaag :D

Hej hej :)
Idag så har jag hunnit mycket, eller kring halv ett någon gång. När jag gjort mig klar m.m. Såå for jag till Lina och var med henne<3 Sedan kom även Agnes, Jennifer och Lars dit! 
Bild från i somras, jag, Lina och Agnes ♥

Såå vi var med varandra och det var superkul<3 Sen fick jag skuts av dom hem :D Jättesnällt, och då kom dom in hit ett tag också ;) Agnes är ju föör sööt♥ Gullet! Sen när dom for hem, så skulle jag vara med Anna, så vi var hos henne och sedan hos mig :D Vi hade det jättekul :) Gjorde lite challenge m.m. Haha Victoria's secret 
 
Igår var hade vi även middagsfrämmande, riktigt trevligt :) Jag och Lina sminkade varann, och var ute lite m.m. Vi hade det superkul vi med :D
Två bilder sen igår! :)
Nu ska jag nog snart lägga mig i sängen med iPaden och slå igång en film :D Såå får vi se vad morgondagen har att bjuda på. Puuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0