Signar 5 månader idag ;)

Ska berätta lite snabbt vad jag gjort idag, därför jag inte har haft tid att blogga ^^ När Anna hade farit hem så kolla jag lite youtube innan det var dags att äta lunch, sedan har dagen bara rullat på och det har inte funnits någon tid över :( Men fixade och städade i Mollys bur så nu har även hon fått det julfint <3 Sedan bakade jag och pappa knäck :D Och jag, pappa och Edvin drog sedan till Sara, Kjell och Signar :) Vi drack glögg och myste på<3 Tog maaassor av bilder ;D Hihi, Signar blir ju 5 månader idag! Så sjuukt fort tiden går <3 Älsklingen :* Puss Puss på dig meee
Sååå ootroooligt sööt då han pussaas♥ Jag älskar dig Signaar!! :*
Sedan var det hem och äta middag :) Pizza sen igår. Och så har jag bakat inför morgondagens video! Yeey, en ledtråd. Kan vara julgodis ;) Ska nu baka klart, innan jag ska mysa mer mig framför tv:n kraaaam❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0