Födelsedagar är braa!

Nu skriver jag ett snabbt litet inlägg från iPaden :) Pappa har datorn och orkar inte ta fram min egna lilla ^^
Idag kom då farmor och farfar och hälsade på :D Riktigt najs<3 Fick pengar och lite andra trevliga saker! Tack så superdupermycket för allt jag fått av alla och alla som grattade mig på min dag :)
Efter jag ätit middag så for jag till Anna och vi gjorde videos om vad vi köpte i stan ;) Den kommer nog upp imorgon tror jag, och så tror jag att jag ska vara med Evve imorgon :) Hon frågade och självklart svarade jag jaa<33
Nu laddar snart batteriet ut så jag måste lägga den på laddning! Men vi hörs sen :*
(Haha bjuder på en bild sen typ i Januari ^^) Hade ingen bättre..


Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0