Heelg<33

I morse har jag bara tagit det lugnt :) Viva väckte mig ^^ Sen gick jag till datorn för att redigera filmen med mobilskalen, medans den sparades gick jag och fixade frukost och åt :) När jag kom tillbaka hade datorn typ hängt sig så musen gick inte ens att röra? Så pappa fixade det, och såklart så for filmen bort :( Har gjort om allting och nu så laddas den upp på youtube! Endast 105 minuter återstår...
 
Men igår då redigerade vi (mest Evve) videon och sen följde jag och Pappa henne hem och gick lite med Viva när vi ändå var ute. Då när jag kom hem var det något fel så jag testade att spara den videon på ett annat sätt, fast då gick den inte ladda upp på youtube :( Jag tog den från min datorn till stora datorn och testade, men det gick inte heller. Det blev bara error! Jag blev arg och klockan var mycket så jag gick och la mig, får väl ta och redigera om HELA den videon också :'( Så den kommer nog inte upp idag! 
 
Men då vet ni det! Idag ska jag vi nog fara till farmor och farfar och hälsa på. Kuul<3 Ni får en bild på mig från igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0