Hejj :)

Idag har jag inte hunnit blogga så mycket och därför kommer nu ett inlägg om dagen :)
Jag vaknade och for nästan direkt till min moster, för dit kring tio! Där pluggade jag lite So, (So-prov religion, Kristendom och Judendom på onsdag, torsdag) Sen åt jag lunch där<3 For hem kring ett, halv två. Då snabbpackade jag lite grejer och for på ishallen med Anna :D Kuul! Sen kom hon hit ett tag till typ fem (?). Då hjäpte jag till lite med middagen. Jag och mamma åt, sen bakade jag en kaka (kärleksmums) Ska ha det till min redovisning på onsdag ;) Och sen har jag inte hunnit så mycket mer! Ni får en bild på kakan :)<3
Hoppas klassen uppskattar den<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0