Snaaaaart lov<33

Så skönt! Bara fredag kvar :) Och sen på lördag min födelsedag<3 Men det blir som min "födelsedag" imorgon ist, ni ska få höra :D
Mormor, morfar, Sara och Kjell är ju i Thailand så dom ska uppvakta mig när dom kommer hem i början av Mars typ ?
Mamma, Edvin och pappa uppvaktar mig imorgon bitti :) För sen klockan elva far Edvin och pappa till Kalix på hockeycup! Och är borta ändå till på söndag... Så på lördag är det bara jag och mamma hemma och kanske beställer hem nån mat och sånt :)
Imorgon kväll kommer Anna, Madde och Evve hit på party :D Det kommer bli jääääättekul<333 Kommer ta massa bilder och sånt och lägga ut! Längtar<3 :)
Och sen farmor och farfar ska jag nog ta och ringa till och höra när dom vill komma<3
 
Aa nu ska jag typ ut och gå med Viva och sånt :) Vi hörs!<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0