Söndag och slappardag :)

Tjenare :)
Har hunnit äta frukost, ge Molly mat och se lite tv. Jag såg på masterchef australien junior, det är alltså typ 10-12 åringar som lagar mat! Avancerad mat som dessutom verkar bli jättegod :O Det är gode coolt! Blev själv sugen på att göra nån god mat, men det får bli nån annan gång :)
Idag ska jag typ städa lite i mitt rum, redigera på min lilla dator med gamla bilder säkerhetskopiera m.m. Det kommer nog ta ett tag.. Sen kanske jag även skulle fara till mormor och morfar senare. Fast har ingen skjuts just nu ^^ Mamma jobbar, pappa och Edvin är på nå hockey i Haparanda men dom for kring typ sex-sju i morse så jag orkade inte följa!
Aa nu ska jag ta och börja hörs!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0